Subkrybuj na ulubionej platformie:
Rozmowa z Jakubem Łukaszewiczem – Head of AI firmy AI Clearing .
Poruszamy takie tematy jak:
– co jest największym wyzwaniem przy nadzorowaniu ogromnych projektów budowlanych
– jaką dokładność oferują aktualnie systemy oparte o drony i wizję komputerową
– jak zdobyć odpowiednią ilość danych do trenowania modeli deep learning
– czy łatwo jest wygenerować dane syntetyczne i czy są tej samej jakości co zbierane w tradycyjny sposób
– jakie ograniczenia spotkamy przy generowaniu danych w silnikach znanych z gier
– czy na pewno rozpraszanie obliczeń na dziesiątki maszyn jest najlepszym pomysłem
– który dostawca chmurowy ma dużą łatwość w zapewnieniu odpowiedniej ilości kart graficznych
– jakich cech u kandydatów szuka AI Clearing
Przydatne linki:
Darmowe narzędzia od Unity do tworzenia syntetycznych danych:
https://unity.com/products/computer-vision
https://github.com/Unity-Technologies/com.unity.perception
Unity asset store:
https://assetstore.unity.com/
Unreal Engine marketplace:
https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/store
Firma (co ciekawe Polska) która robi super realistyczne dane syntetyczne:
https://skyengine.ai/
Więcej o AI Clearing
https://www.linkedin.com/company/ai-clearing
https://www.aiclearing.com/
https://youtu.be/_VcK2-yDf1o
https://www.youtube.com/watch?v=X-nGuD3kfWY
https://youtu.be/_ND8fox4Uf0